Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Bilimkurgu Öykü ödüllerini kazananlar belli oldu

Haber Tarihi: 2008-11-15



TBD Bilişim Dergisi tarafından bu yıl onuncusu düzenlenen 'Bilimkurgu Öykü Yarışması' sonuçlandı. "Doppelganger" adlı öyküsüyle Yiğit Kocagöz birinci,"Yılan" adlı öyküsüyle Barış Çağatay Çakıroğlu ikinci, "Beki'nin Çocukları" adlı öyküsüyle Selin Arapkirli üçüncü oldu.

Hikmet Temel Akarsu, Bülent Akkoç, Necdet Kesmez, Serdar Kuzuloğlu ve Laurent Mignon'dan oluşan seçici kurul yaptığı değerlendirmede düzeni bozacak insanları yok ederek onların yerine tam kopyaları olan "doppeller"i "piyasaya süren" bir düzenin sorumlularından olan bir babayla doktor oğulun anlatıldığı "Doppelganger" adlı öyküsüyle Yiğit Kocagöz birinci; trafik sorununun kalmadığı bir zamanda yaşayan trafik polisinin trajikomik iç hesaplaşmasının anlatıldığı "Yılan" öyküsüyle Barış Çağatay Çakıroğlu ikinci; huzur ve birliğin, insanların elektronik yöntemlerle uzaktan yönetilmesiyle sağlandığı bir dünyanın betimlendiği "Beki'nin Çocukları" adlı öyküsüyle Selin Arapkirli üçüncü oldu.

Bu yıl ilk kez iki kadın öykücü, Selin Arapkirli ve Nursel Güler yarışmada ödül alan ilk kadın öykü yazarlarımız oldu. Ayrıca seçici kurul Nursel Güler'in "İntihar Emri" ve Mehmet Murat Mıhçıoğlu'nun "Kilit" adlı öykülerini Jüri Özel Ödülü'ne değer buldu.

Bilgi ve iletişim için:
Tel: (312) 479 34 62, Faks (312) 479 34 67, e-posta: tbd-merkez@tbd.org.tr
Web: www.tbd.org.tr

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa