Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Frankfurt Kitap Fuarı 15 Ekim'de açılıyor

Haber Tarihi: 2008-10-13

 

Türkiye'nin onur konuğu olduğu 60. Frankfurt Kitap Fuarı 15 Ekim'de açılıyor.

1949 yılından bu yana her yıl düzenlenen Fuara Türkiye aralarında 100 yayıncı, 350 yazar/çevirmen ve 320 sanatçının bulunduğu toplam 1000 kişilik bir heyetle katılıyor. Cumhurbaşkanı Gül'de açılışta hazır bulunacak ve  Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay ile birlikte Türkiye Pavyonu'nun açılışını da gerçekleştirecek.

15-19 Ekim 2008 tarihleri arasında açık kalacak Uluslararası Frankfurt Kitap Fuarı'nda "Bütün Renkleriyle Türkiye" teması altında Türkiye'nin derin edebi birikiminin yanısıra, kültür ve sanatının da tüm yönleriyle tanıtılması amacıyla, okuma etkinlikleri, konserler, dans ve tiyatro gösterileri, sanat sergileri, sempozyumlar gibi yaklaşık 250 etkinlik düzenlenecek.

Dünyanın en büyük ve önemli fuarı olarak kabul edilen  Frankfurt Kitap Fuarı, kültürel etkileşim ve faaliyetler alanında dünya çapında önemli bir etkinlik, fikri mülkiyet alanında ise önde gelen uluslararası bir platform ve pazar olarak biliniyor.

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa