Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Dil Derneği Ömer Asım Aksoy ödülü Merih Günay'ın, Kerim Afşar Ödülü Kemal Şerif Öztürk'ün

Haber Tarihi: 2008-09-12


Dil Derneği Ömer Asım Aksoy Ödülü ile Dil Derneği Kerim Afşar Ödülüne değer görülen yapıtlar belirlendi. Her iki ödül de 26 Eylül 2008 Cuma günü, Çankaya Belediyesi Çağdaş Sanatlar Merkezinde, saat 16.00’da yapılacak 76. Dil Bayramında sahiplerine sunulacak.


DİL DERNEĞİ ÖMER ASIM AKSOY ÖDÜLÜ MERİH GÜNAY'IN

Ömer Asım Aksoy’un düşüncelerini gelecek kuşaklara aktarmak için Dil Derneği’nin Aksoy Ailesiyle birlikte düzenlediği Dil Derneği Ömer Asım Aksoy Ödülü, bu yıl öykü dalında açılmıştı. Ödüle birçok yapıt aday oldu. Dil Derneği Ömer Asım Aksoy Ödülü seçici kurulu ödülü, Martıların Düğünü adlı öykü kitabıyla Merih Günay’a vermeyi kararlaştırdı.

Martıların Düğünü, 1969 doğumlu Merih Günay’ın ikinci kitabı. Günay’ın dergilerde yayımlanmış, ödüllendirilmiş birçok öyküsü bulunuyor.

DİL DERNEĞİ KERİM AFŞAR ÖDÜLÜNÜN SAHİBİ KEMAL ŞERİF ÖZTÜRK

Devlet Tiyatrolarının unutulmaz oyuncusu Kerim Afşar adına, Dil Derneği’nin Leyla Afşar’la birlikte düzenlediği Dil Derneği Kerim Afşar Ödülü de sahibini buldu.
Dil Derneği Kerim Afşar Ödülünün seçici kurulu ödülü, yardımcı oyuncu olarak Antalya Devlet Tiyatrosunda görev alan Kemal Şerif Öztürk’ün, Toprak adlı yapıtına vermeyi kararlaştırdı.

Kaynak: http://www.dildernegi.org.tr/TR/BelgeGoster.aspx?F6E10F8892433CFFAAF6AA849816B2EF34DB62F0B84E69A8



 Merih GÜNAY (1969-  )

1969'da İstanbul'da doğdu. Turizm işiyle uğraşıyor. İstanbulda yaşayan Günay evli, bir çocuk babası.

Yazın dünyasına 2001 yılında öykü ile başladı. Öyküleri değişik dergilerde yayımlandı, yarışmalarda ödüller aldı. İlk öykü kitabı  “Pabuçlarımın Yazarı” adıyla 2004'te İstanbulNet Yayıncılık tarafından yayınlandı. Günay'ın üçüncü öykü kitabı "Hiç", Havuz Yayınları arasından çıktı.

Yapıtları:
Pabuçlarımın Yazarı (2004)
Martıların Düğünü (2007)
Hiç

Ödülleri:
2005 Anafilya Öykü yarışması üçüncülük
2008 Dil Derneği Ömer Asım Aksoy

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa