Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

5. İzmir Öykü Günleri...

Haber Tarihi: 2008-05-21


Türkiye'nin öykücülerini bir araya getirecek "5. İzmir Öykü Günleri" bugün başlıyor. Edebiyatçılar Derneği, Konak Belediyesi ile Ege Kültür Vakfı'nın düzenlediği etkinlik, kalabalık bir edebiyatçı topluluğunu İzmir'de bir araya getirecek. Bu yılın onur konuğu Adnan Özyalçıner olacak ve ustalara saygı bölümünde Aziz Nesin anılacak.

Üç gün sürecek olan 5. İzmir Öykü Günleri'ne, Yiğit Bener, İnci Aral, Suzan Samancı, Sennur Sezer, Sadık Aslankara, Necmiye Alpay, Celal Üster, Ahmet Cemal, Mehmet H. Doğan, Özcan Karabulut, Semih Gümüş, Enver Ercan, Feridun Andaç, Cihan Demirci, Çetin Öner, Onur Caymaz ve Demirtaş Ceyhun'un da aralarında bulunduğu 60 edebiyatçı katılacak.

Konak Belediyesi Alsancak Kültür Merkezi'nde gerçekleştirileceği İzmir Öykü Günleri'nin kapanışı 14 Şubat'ta Tarık Dursun K.'nın kaleme aldığı, Adnan Özyalçıner'in okuyacağı Dünya Öykü Günü Bildirisi'yle son bulacak.

Program Şöyle: Yitirdiğimiz öykücüler Vüs'at O. Bener, Salim Şengil, Sulhi Dölek anmaları (bugün saat 14.00'te); 'Öykü Yaratım Süreci' (İnci Aral bugün saat 15.00, Suzan Samancı bugün saat 15.45'te, Nalan Barbarosoğlu yarın 13.30, Şükran Farımaz 14 Şubat Salı saat 13.30'da), 'Anlatı Çevirisi' (yarın saat 15.00'te), 'Öykü Dergiciliği' (yarın saat 16.00'da), 'Genç Öykücüler Konuşuyor' (bugün saat 17.30'da), '12 Eylül Öyküleri' (13 Şubat Pazartesi saat 16.30'da), 'Öykü Yaratma Süreci' (Ayşe Kilimci, 13 Şubat Pazartesi saat 13.30'da), 'Öykü Dili' (yarın saat 14.00'te), 'Öykülerde Aşk Psikolojisi' (13 Şubat Pazartesi saat 14.00), '100 Temel Eser', 'Yaratıcı Yazarlık ve Kısa Öykü' (14 Şubat Salı saat 14.00'te) başlıklarında paneller; öykü okumaları ve senaryosunu Aziz Nesin'in yazdığı 'Patroniçe', 'Fış Gittin Bey', 'Peki Olur Şekerim' filmlerinin gösterimi bulunuyor.

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa