Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Suçıktı Şiir Akşamları

Haber Tarihi: 2008-07-21



Bu yıl 15.si düzenlenen 'Suçıktı Şiir Akşamları' etkinliği programı içerisinde şiirevi açılışıda vardı.

Özellikle İslami ideolojik şiir yanlılarını bir araya getiren  'Suçıktı Şiir Akşamları' Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde düzenleniyor.

Edebiyat gönüllüsü birkaç kişinin girişimiyle başlatılan, Dursunbey'in adını şiirle özdeşleşen Suçıktı Şiir Akşamları' etkinliği bu sene geniş bir katılımla gerçekleştirildi. Etkinlik programı içerisinde Şiirevi'nin açılışı da vardı. Şiir müzesi ve sergi salonundan oluşan Şiirevi'nde, atölye çalışmaları ve çeşitli edebiyat etkinlikleri de düzenlenecek. Müze bölümünde Osmanlı ve Cumhuriyet'in ilk yıllarına ait şiir kitapları, şiir dergileri, Ömer Seyfettin arşivinden alınan yapıtlar bulunuyor. Şiirevi'nin önümüzdeki yıllarda büyütülmesi ve kendi binasına taşınması hedefleniyor.

Açılış programı kapsamında bir de şiir atölyesi düzenlendi. Hüseyin Akın'ın organize ettiği ve yönettiği "Şiir ve Özgürlük" adlı çalışmada şairlerin statüko ve yönetim karşısında konumları konusunu Hüseyin Akın, özgürlük arayışı konusunu Mehmet Aycı, II. Yeni ve sonrası konusunu Selçuk Küpçük görüşlerini açıkladı. Hasip Bingöl insanın kendini gerçekleştirmesi, Mehmet Şah Erincik ise ideolojik şiirde özgürlük konusunda görüş belirtti.

Etkinlik Adem Turan, Ahmet Veske, Ali Sali, Cafer Turaç, Cevat Akkanat, Faruk Anbarcıoğlu, Hasip Bingöl, Hüseyin Akın, Hüseyin Kaya, Mehmet Aycı, Mehmet Butakın, Mehmet S. Fidancı, Mehmet Şah Erincik, Mustafa Celep, Mustafa Özçelik, Mustafa Uçurum, Nevzat Akyar, Nurettin Durman, Recep Garip, Selçuk Küpçük, Seyfettin Ünlü ve Sıddık Ertaş'ın şiirlerini okumasıyla sonlandı.
 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa