Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

2 Temmuz Madımak Anıtı yarın açılıyor

Haber Tarihi: 2008-07-02

 


2 Temmuz Madımak Anıtı yarın açılıyor

2 Temmuz 1993'te Sivasta yaşanan, siyasi İslamcıların 35 aydınımızı Madımak Oteli'nde yakmasıyla sonuçlanan cumhuriyet tarihimizin en büyük gerici ayaklanmasını anlatan 2 Temmuz Anıtı Karşıyaka Belediyesi tarafından açılıyor.

3 Temmuz'da  düzenlenecek açılış törenine Alevi Bektaşi Fedarasyonu Genel Başkanı Ali Balkız, Pir Sultan Abdal Kültür Derneği Genel Başkanı Fevzi Gümüş, Pir Sultan Abdal Derneği Ankara Şube Başkanı Serdar Doğan, Şair Yazar Hidayet Karakuş Karşıyaka Belediye Başkanı Cevat Durak birer konuşma yapacak. Hacı Bektaş Veli Kültür ve Tanıtım Derneği Karşıyaka Şubesi Semah Grubu'nun semah gösterisinin ardından Veysel Çolak'ın hazırladığı şiir dinletisi, Ege Ünviversitesi Devlet Türk Müziği Konservatuvarı Öğretim Görevlisi Doç Dr Sait Eğrilmez ile Gani Peşken'den bağlama dinletisi yer alacak. Tören Selda Bağcan konseriyle sonlanacak.

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa