Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Aydınlar 2 Temmuz'da Sivas'ta

Haber Tarihi: 2008-06-30



 2 Temmuz Sivas Katliamı'nın 15'inci Yıldönümünde Aydın ve sanatçılar Sivas'ta buluşuyor. Başta sivil toplum örgütleri, dernekler, sendikalar Sivas'ta yapılacak anma toplantısına katılacaklarını açıkladılar.

Sivas’ta yapılacak anma etkinliği konusunda bir açıklama yapan Pir Sultan Abdal Kültür Derneği Başkanı Fevzi Gümüş "Katledilişlerinin 15’inci yılında aramızdan ayrılanları anmak ve Madımak Oteli’nin müze yapılması talebimizi bir kere daha duyurmak için 2 Temmuz 2008’de Sivas’tayız" dedi. Öte yandan Ahmet Hakan, Ahmet Ümit, Ataol Behramoğlu, Cahit Berkay, Edip Akbayram, Eşber Yağmurdereli, Erdoğan Aydın, Fazıl Say, Halil Ergün, Işıl Özgentürk, Leman Sam, Rutkay Aziz, Suavi, Tarık Akan ile Vedat Türkali’in de bulunduğu çok sayıda aydın, sanatçı ve gazeteci de Sivas’a gideceklerini açıkladılar.

Sivas'taki anma toplantısına 50 bin kişinin katılması bekleniyor. Madımak Oteli’nin müze yapılması için başlatılan kampanyada imza kampanyası ise sürüyor.

 

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa