Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Ali Ekber ATAŞ

Ali Ekber ATAŞ Şiirleri İçin Tıklayın


 Ali Ekber ATAŞ (1961- )

11 Kasım 1961'de Erzincan'da doğdu. İlkokulu Erzincan'da, orta ve liseyi, Muğla'nın Yatağan ilçesi Yatağan Lisesi’nde okudu. Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Ana Sanat Dalı'ndan mezun oldu. 1983 yılında İstanbul'a yerleşti. Ressam Mehmet Güleryüz'ün resim kurslarına katıldı. Prof. Dr. Hüsamettin Koçan'ın vitray atölyesinde, Sait Halim Paşa Yalı'sının restorasyon çalışmalarında bulundu. Doç. Ersun Özken'in seramik atölyesinde çalıştı. Daha sonra, 1985-1994 yılları arasında Bostancı'da kendi vitray, ayna ve resim atölyesinde sanatsal çalışmalarını sürdürdü. İstanbul'un değişik iş merkezlerine, turistik lokantalarına, otellere vitraylar çalıştı. Cumhurbaşkanlığı Tarabya Köşkü, Vitray yenilemeleri çalışmalarını, ağabeyiyle birlikte yürüttü. Kimi özel ve Kamu kuruluşlarının vitray çalışmalarını yaptı. Üniversite yıllarında "YAZ-IN" adlı kültür, sanat ve edebiyat dergisini, aynı bölümden bir arkadaşıyla çıkardı. 1994 Yılında Malatya Radyo Fon'da, 1999 yılında Radyo Cumhuriyet'te ve 2002 yılında da Yön FM'de, sanat, edebiyat ve eğitim üzerine programlar yaptı. İnönü Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Resim Bölümünde Temel Plastik Sanatlar Dersini okuttu.

Edebiyatla lise yıllarında tanıştı. İnceleme, deneme ve şiirleri Edebiyat ve Eleştiri, Ünlem Sanat Dergisi, Evrensel Kültür, Berfin Bahar, Patika. Ardıçkuşu, Türk Dili Dergisi (A. Miskioğlu\'nun), Edebiyat Gündemi, Felsefe Yazın, Özne, Siyah Beyaz, Sincan İstasyonu, Kar dergilerinde ve Cumhuriyet Kitap Dergisi ekinde yayımladı.

 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa