Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Rahmi EMEÇ

Rahmi EMEÇ Şiirleri İçin Tıklayın


Rahmi EMEÇ (d. 6 Kasım 1959, Eskişehir)

Eskişehir Ticaret Lisesi'nde okudu. Çeşitli işlerde çalıştı. Eskişehir’deki yerel gazeteler; İstikbal, Sakarya, İki Eylül, Eskişehir 2000’de çalıştı. Milliyet Haber Ajansıve Hürriyet Haber Ajansı Eskişehir bürolarında uzun yıllar görev yaptı. Gerçek Dergisi, Emek Gazetesi ve Evrensel Gazetesi’nin Eskişehir temsilcisi olarak görev yaptı. Çağdaş Gazeteciler Derneği ÇGD Eskişehir Şubesi’nin 2002-2006 yıllarında şube başkanı görevini yürüttü. 1999 yılında gazetecilikten emekli oldu.
Eskişehir’de Sonhaber Gazetesi Yayın Danışmanı olarak çalıştı. Türkiye Yazarlar Sendikası (TYS) Eskişehir temsilcisi. Evli, Umut ve Gökçe adında iki çocuğu var.
Edebiyata öykü ile başladı, sonraki yıllarda şiire yöneldi. İlk öyküsü, Eskişehir'de çıkan Anadolu'da Sanat Dergisinde çıktı. Şiire 70’li yılların sonlarında başladı. Şiirleri; Edebiyat-81, Yarın, Dönemeç, Evrensel Kültür, Kıyı, Damar, Şiir Ülkesi, Güzel Yazılar, Yazılıkaya,Yasak Meyve, Varlık gibi kültür sanat dergilerinde yer aldı. Eskişehir'de Haydar Ergülen ve Erol Büyükmeriç ile birlikte Yazılıkaya Şiir Yaprağı'nı çıkarıyor.
Eskişehir Tepebaşı Belediyesi’nin düzenediği Uluslar arası Şiir Buluşması Yürütme Kurulu Üyesi.

Şiir kitapları
Sevgiyi Dağlara Salacağım (1991)
Ertelenmiş Düşler Kitabı (2005)
Kırık Zihinler Sahafı (2011)
Bakışsız Gece (2013)

Öykü
Masallar mektuplar ve kuşlar (2014)

Ödülleri
Yeni Türkü Şiir Ödülü Övgüye Değer (1984)
Petrol İş Sendikası Şiir 2.lik Ödülü (1990)
Petrol İş Sendikası Şiir Jüri Özel Ödülü (1992)
Ali Rıza Ertan Şiir Başarı Ödülü (1994)
Sabri Altınel Şiir 2. Lik Ödülü (1994)
Eskişehir Halkevleri Kültür- Sanat Ödülü (2012)
ÇGD Eskişehir Şubesi Onur Ödülü (2014)

 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa