Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Emre GÜMÜŞDOĞAN

Emre GÜMÜŞDOĞAN Şiirleri İçin Tıklayın

 

Emre GÜMÜŞDOĞAN (1953-   ) 

10 Kasım 1953’te Sivas Zara’da (Koçgiri) doğdu. Asıl adı Abdullah Çelik’tir.  1971 yılından İtibaren yazı ve şiirlerinde Emre Gümüşdoğan adını kullandı. Son olarak İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi 3. sınıftan ayrıldı. Uzun yıllar öğretmenlik, gazetecilik , yüzme ve sutopu hakemliği, taverna işletmeciliği gibi işler yaptı. Öğretmen örgütlülüğü içinde aktif rol aldı, TÖB-DER, Eğit-Sen, Eğitim –Sen’in kurulması ve örgütlenmesine katıldı. Öğrencilik yıllarından itibaren siyasi düşünceleri nedeniyle sık sık koğuşturuldu, tutuklandı, sürgünler yaşadı.  Hakkında açılan davalardan aklandı.  1998’de sürgün gittiği Trabzon’da öğretmenlikten emekli oldu. Halen Gemlik’te yaşıyor.

İlk şiiri 1968’de Aylam’da yayımlandı.  Şiir ve yazıları Aylam, Öğretmen Dünyası , Pencere,  Körfez, Patika,  Akatalpa, Çizgi, İmlasız, Budala, Bireylikler, Kuzey Yıldızı gibi dergilerde ve yerel gazetelerin sanat sayfalarında yayımlandı. www.siirakademisi.com adlı şiir ve öykü ağırlıklı siteyi kurdu.


 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa