Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Ömer AKSAY

Ömer AKSAY Şiirleri İçin Tıklayın


Ömer AKSAY (1961-  )

1961'de K.Maraş'ta doğDU. İlk ve orta öğrenimini İstanbul'da tamamladı. Marmara Üniversitesi Eğitim Fak. Resim Bölümü'nü bitirdi. İstanbul'da çeşitli reklâm ajanslarında grafikerlik yaptı. Andırın'da Mart 1993'ten Ekim 1994'e kadar 'İkindiyazıları' dergisinin son altı sayısını yönetti. Yalnızca birinci sayısı çıkan 'Taşra'nın Dış Duvarı' dergisini Haziran 2006'da çıkardı.  Haruniye'de resim öğretmenliği yapıyor.

Şiirleri, 1982'den 84'e kadar 'Bilâl Cerîr' mahlasıyla değişik edebiyat dergilerinde yayımlandı. Daha sonra kendi adıyla; Gergedan, Yedi İklim, Hece, İkindiyazıları, Derkenar, Kırklar, Le Poète Travaille, Kitap-lık, Yom, Mor Taka, Atlılar, Fayrap, Akatalpa, Karayazı gibi dergilerde yayımlandı ve yayımlanmaktadır.

Yapıtları:
Eski Bir Yalnızlık Dilinde (Siyahkalem, 2002, İstanbul)
Bahçe'nin Epik Sürgünü (Hece, 2008, Ankara)

 

 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa