Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Hakan SÜRSAL

Hakan SÜRSAL Şiirleri İçin Tıklayın




Hakan SÜRSAL (1953-  )

12 Temmuz 1963'te Ankara’da doğdu. Liseyi Ankara'da tamamladı. Bir süre Ankara Üniversitesi Fen Fakültesi Biyoloji Bölümü'nde öğrenim gördü. Daha sonra öğrenimini yarıda bırakıp İstanbul'a yerleşti. İstanbul Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Jeoloji Mühendisliği bölümünden mezun oldu. Üniversite yıllarında felsefe, dil felsefesi ve sosyoloji üzerine çalışmalar yaptı. Şiir ve denemeler yazdı. Türkiye Yazarlar Sendikası, Bilim ve Edebiyat Eserleri Sahipleri Meslek Birliği (BESAM) ve Türkiye Edebiyatçılar Derneği üyesi. Evli ve bir çocuk babası. İngilizce ve Almanca biliyor.

Şiir ve yazıları; Ada, Akköy, Andız, Aykırı Sanat, Berfin Bahar, Beşparmak, BH Sanat, Bireylikler, Bizim Ece, Çalı, Damar, Edebiyat Atölyesi, Edebiyat Eleştiri, Ekin Sanat, Evrensel Kültür, Gecetreni, Göğebakmadurağı, Güney, Hayâl, Istıranca Rüzgarı, İmbik, İm Sanat, İmgelem, İnsancıl, İspinoz, Kalem, Kar Sanat, Koridor, Kum, Kuzey Yıldızı, Lacivert, Madde, Maki, Mavi Ada, Mavi Dergi, Mavi Liman, Mavi Yeşil, On altı kırk beş, Sanat Derzini, Şair Çıkmazı, Sessiz Edebiyat, Tay, Tan Edebiyat, Tren, Yaba Edebiyat, Yaratım, Yaşayan Yarın, Yeni Patika gibi dergi, fanzin ve bazı gazetelerde görüldü.

Yapıtları:
is’tas’yön (şiir) : 2005
eşeysiz Rodin (şiir ) : 2006
karanlıkoda gülücükleri  (şiir) : 2007

 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa