Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Hasan AKARSU

Hasan AKARSU Şiirleri İçin Tıklayın



Hasan AKARSU (1952-  )

13 Temmuz 1952’de Tekirdağ’a bağlı Saray ilçesinin Küçükyoncalı Köyü’nde doğdu. İlkokulu köyünde bitirdi. Edirne Erkek İlköğretmen Okulu’nu mezun oldu. Bir süre ilkokul öğretmeni olarak görev yaptı. İstanbul Atatürk Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü’nü ve Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü bitirdi. Değişik yerlerde Türkçe ve edebiyat öğretmeni olarak görev yaptı.  1999’da emekli oldu. Halen Tekirdağ’da yaşayan Akarsu, TYS ve Edebiyatçılar Derneği üyesi.

Yazın dünyasına şiirle giriş yaptı. İlk şiiri Cemal Süreya'nın yayımladığı SEK’in (Sanat El Kitapları) ilk sayısında çıktı. Şiir ve yazılarını Ardıçkuşu, Aykırısanat, Berfin Bahar, Cumhuriyet Kitap, Çağdaş Türk Dili, Damla, Edebiyat Gündemi, Gerçek Sanat, Güzel Yazılar, İnsancıl, Kıyı, Kiraz, Öğretmen Dünyası, Saçak, Söylem, Şarköy İletişim, Şarköy Sanat, Türk Dili Dergisi, Varlık, Yaba Edebiyat, Yaba Öykü, Yeditepe dergilerinde yayımladı. Arkadaşlarıyla birlikte Tekirdağ’da Kiraz adlı kültür-sanat dergisini çıkardı. Derginin sanat danışmanlığı ve yazı kurulu üyeliğinde bulundu. yaptı. MaviDergi’yi çıkardı. Şarköy Sanat’ın yazı kurulunda görev almaktadır.

Yapıtları:

Şiir:
Güle/Durmuş Zaman (1982)
Güz Suları (1983)
Şiir Boyları Güvercin (1986)
Söylenceler Denizi (1989)
Ölümsüzlük Toprağında (1990)
Söz Güneşi (1994)
Ardına Bakan Gün (1997)
Gül Yurdunda Deniz (1999)
Sesin Kaldı Bende (2002)
Şiirler Kanadı Gülden (2004)
Bir Uzak Bir Yakın (2007)

Diğer:
Kalan İzler (günlük, 2000)
Şiirler Değdi Sevdaya (deneme,tanıtım, 2000)
Şiirin Kanatlarında (mektuplar, 2001)
Şiirler-Den/ İzler ( deneme-eleştiri, 2004)
Kepirtepe Aydınlığı (inceleme-söyleşi, 2005)
Gördüklerim Sizin Olsun (gezi yazıları, 2007)


 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa