Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Tozan Alkan

Tozan Alkan Şiirleri İçin Tıklayın
Tozan Alkan

1963 doğumlu. Galatasaray Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü mezunu. İstanbul Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü’nde Okutman. Pen Yazarlar Derneği, Türkiye Yazarlar Sendikası ve Edebiyatçılar Derneği üyesi.
e-mail: tozanalkan@yahoo.com, tozanalkan@gmail.com

Düzyazı Çevirileri:
Anatole France, Balthasar (Pencere Yayınları, 2002)
Ezop, Masallar (Bordo-Siyah Yayınları, 2003)
Charles Baudelaire, Fanfarlo (Salyangoz Yayınları, 2006)

Şiir Çevirileri:
Lord Byron, Abydos’lu Nişanlı Kız (Broy Yayınları, 1999, Erdoğan Alkan ile birlikte)
Victor Hugo, Seçme Şiirler (Bordo-Siyah Yayınları, 2003, Artshop Yayınları, 2006)
Oscar Wilde, Reading Hapishanesi Baladı (Bordo-Siyah Yayınları, 2003, Artshop , ArtshopYayınları,2006)
William Blake, Masumiyet ve Deneyim Şarkıları (Bordo-Siyah Yayınları, 2003, ArtshopYayınları, 2006))
William Blake, Cennet ve Cehennemin Evliliği (Bordo-Siyah Yayınları, 2004)
William Blake, Seçme Şiirler (Bordo-Siyah Yayınları, 2004)
Emily Dickinson, Seçme Şiirler (Bordo-Siyah Yayınları, 2005)
Lord Byron, Seçme Şiirler (Bordo-Siyah Yayınları, 2005)
Dada Manifestoları ve Tristan Tzara (Donkişot Yayınları, 2005)
1789 Fransız Devrim Şarkıları (Bordo-Siyah Yayınları, 2005, Erdoğan Alkan ile birlikte)
Cehenem Kuşu, Philippe Soupault, Dada Paris’te, (ArtshopYayınları, 2006)
D. H. Lawrence, Aşktan Daha Derin (ArtshopYayınları, 2006)
William Blake, Kehanet Kitapları 1, (ArtshopYayınları, 2006)
William Blake, Kehanet Kitapları 2, (ArtshopYayınları, 2006)
William Butler Yeats, (Artshop Yayınları, 2006)

Şiir Kitapları:
Zaman ve Maske (Donkişot Yayınları, 2002, ikinci baskı: 2003)
Kalbin Akşamüzerleri (Donkişot Yayınları, 2005)
Yanık Rüzgar (Artshop Yayınları, 2007)
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa