Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Ahmet GÜNBAŞ

ISLIK BORCU

Daha Küçük Yazı Tipi Daha Büyük Yazı Tipi

"ISLIK BORCU" Kitap Tanıtımı


 

 

 

Islık Borcu

 

Ahmet Günbaş

 

ISBN: 978-605-5945-53-4

 

Hayal Yayınları Şiir Dizisi: 37

 

Birinci Baskı: Ocak 2010

 

Yayın Yönetmeni: Özgen Kılıçarslan

 

Kapak Tasarımı: Veysel Şaylı

 

Düzelti: Sevinç Kırgıl

 

Hayal Yayınları

 

www.haya1yayinlari.com

 

Eposta: bilgi@hayalyayirılari.com

 

Adres: Meşrutiyet Cad. Meşrutiyet İş Hanı

 

No: 10/30 Kızılay – Ankara

 

Tel: 03124174709 Fax: 03124173794

 

Baskı: Aydan Web Tesisleri

 

Sanayi Ticaret Ltd. Şti.

 

Alınteri Bulvarı 364. Sok. No:4

 

Ostim - Ankara

 

Şiirlerin hukuki ve etik sorumluluğu şairlerine aittir.

 

Tüm hakları saklıdır.

 

Bu kitabın yayın hakları Hayal Yayıncılık Ltd. Şti. 'nindir.

 

İzinsiz kopyalanamaz, aktarılamaz, çoğaltılamaz.

 

 

 

Ahmet Günbaş

1953, İzmir doğumlu. E. Ü. Gazetecilik ve Halkla İlişkilerYükse­kokulu mezunu.

Yazmaya, Demokrat İzmir gazetesinin Edebiyat ve Sanat sayfa­sında başladı (1973). Üniversite yıllarında bir şiirinden yargılandı ve ak­landı. 1976 Martında Ali Rıza Ertan, Hüseyin Yurttaş ve M. Kadri Sü­mer'le Dönemeç dergisini kurdu. Agora ve Ünlem dergilerinin de kurucu­ları arasındadır. Şiirin yanı sıra eleştiri, deneme ve öykülerle de göründü. Son yıllarda deneme ağırlıklı kitap tanıtım yazılarıyla dikkati çekti.

 

Şiirde; Hasan Tahsin Şiir Yarışması (1979) ile İbrahim Yıldız Şiir Ödülü'nde (1998) mansiyon (Göçkün'le), Mülkiyeliler Birliği Vakfı'nca düzenlenen Şinasi Özdenoğlu Şiir Yarışması (2000) ile Bursa - Osmangazi Belediyesi'nce gerçekleştirilen 'Bursa' konulu Ahmet Hamdi Tanpınar Şiir Yarışması'nda (2000) üçüncülük aldı. Aynı yıl Aşk Boyu Sürgün'le Behçet Aysan Şiir Ödülü'nü paylaştı. Salihli Şiir İkindileri Güz 2004 Buluşması'n­da, emek ödülü olarak nitelenen Dionysos Şiir Ödülü'yle ödüllendirildi. Ayrıca İpek Yarası'yla Ruşen Hakkı onuruna düzenlenen Kyöd Şiir Ödü IÜ'ne (2007) değer görüldü. Eleştiride; Yarın dergisinin ortaya koyduğu Gençlik Ödülleri'nin (1982) 'Şiir Eleştirisi' dalında başarı ödülü aldı. Öy­küde; Abdullah BaştÜrk İşçi ÖykÜleri Yarışması'nda (2003) Selo öyküsüy­le ikinci oldu.

Şiir kitapları; Evren Mapusanesi (1974), Gecenin Neresindesin? (1986), Göçkün (1997), Sulardan Sonra (1999), Mustafa Kemal'ler Erken BüyÜr (2000, Çocuklar için bir Kurtuluş Savaşı denemesi), Aşk Boyu SÜr­gÜn (200 i), Çağlaçalar (2004) ve İpek Yarası (2006) adlarıyla okura ulaş­tı.

Erken ölümlü şairlerden Ender Sarıyatı'nın şiirlerini Ölüme Dire­nen Şiirler (2000), Ali Rıza Ertan'ın düzyazılarını ise Sevgi Notları (2006) adı altında bir araya getirdi. Ayrıca Cumhuriyet dönemiyle sınırlı Erken Ölümlü Şairler Antolojisi'yle (2007) Şiirin Adı İzmir (2008, M. Kadri Sü­mer'le) antolojisini yayımladı. Miço Diye Biri (2002) ve Yitik Göl (2008) adlı gençlik romanlarına imza attı. Sepetimde Şiir Var (2009) ise deneme­lerini kapsıyor.

Hakkında bir tez çalışması var (Derya Biçen, Manisa, 2007). Der­gilerde yazmayı sürdürüyor.

 

 


Yazarı Ahmet GÜNBAŞ olan ISLIK BORCU isimli kitap Şiir Akademisi'ne 2010-04-28 tarihinde kayıt edilmiştir.
Hızlı Bağlantılar: Kitap Tanıtım Arşivi - Şiir Akademisi Ana Sayfa

 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa