Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

21. Mevlüt Kaplan Edebiyat Ödülü (2017)

Haber Tarihi: 2017-03-09




Özgür Eğitim Yayınları'nın; şair ve yazarlarımızı özendirmek, yazdıklarını değerlendirmek, nitelikli yapıtlarla çocuk düzeyine uygun yazınımızı zenginleştirmek amacıyla her yıl geleneksel olarak Mevlüt Kaplan adına düzenlediği Melüt Kaplan Edebiyat Ödülü, Ödüllü Kitap Yazma Yarışması bu yıl 'şiir' dalında gerçekleştirilecek.

Yarışma koşulları:

1. Yarışma herkese açıktır.

2. Konu seçimi serbesttir. Dil ve içerik 8-18 yaş düzeyine uygun olmalıdır.

3. Şiir dosyası 50 sayfadan az, 60 sayfadan çok olmayacak şekildeA4 boyutlu kağıda çift aralıklı olarak daktilo ya da bilgisayarla yazılmış olmalıdır. Yarışmaya 2016-2017 yılı içinde yayımlanmış çocuk ve gençlik şiir kitapları da katılabilir.

4. Yarışmaya gönderilecek şiir dosyalarıve kitaplar daha önce ödül almamış, özgün olmalıdır.

5. Yarışmaya son katılma tarihi 9 Eylül 2017 günü saat 17.00'de sona erecektir.

6. Şair ve yazarlar yarışmaya tanınmış oldukları adlarla katılabilirler.

7. Yarışmaya dosya olarak katılacaklar beş adaet dosya, kitap olarak katılacaklar beş adet kitapla başvurmalıdır. Dosya ve kitaplar geri verilmeyecek.

8. Yazar kısa özgeçmişini, fotoğrafını, açık adresini, telefon numarasını içeren bir dosya kağıdına yazarak dosya yada kitaplardan birine eklemelidir.

Ödüller:
Birinciye 1.000 TL
İkinciye 500 TL
Üçüncüye 300 TL

Ödenecek, ayrıca ilk üç dereceye girenlerle birlikte, mansiyon ve Seçiciler Kurulu Emek Ödülü kazananlara plaket verilecektir.
Dereceye giren dosyalar kitaplaştoırılacak olursa şairle ayrıca sözleşme yapılacaktır.

Seçiciler kurulu:
Hüseyin Tuncer, Ahmet Özer, Öner Yağcı, M. Yaşar Bilen ve Mevlüt Kaplan'dan oluşmaktadır.

Yazışma adresi:
Özgün Eğitim Yayınları 858 Sokak Paykoç Han No: 9/B-C Konak / İZMİR
E-posta:
mevlutkaplan35@maynet.com
Tel- faks: (0232) 484 10 39

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa