Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

1. 'Genç Yazarlar Hikâye Yarışması'na başvurular başladı

Haber Tarihi: 2016-12-25





İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür A.Ş. ile İstanbul İl Millî Eğitim Müdürlüğü’nün işbirliği ile düzenlenen “Genç Yazarlar Hikâye Yarışması”nın birincisi için müracaatlar başladı.

Kültür A.Ş. Yayınları, çocukların yanı sıra gençleri de edebî değeri yüksek metinlerle, usta işi çizimlerle buluşturmak; çocukların yaşadıkları şehri tanımalarını, şehre karşı bir aidiyet duygusu taşıyarak şehri sahiplenmelerini ve bunu Türkçenin dil zenginliği içerisinde en güzel biçimde ifade edebilmelerini sağlamak amacıyla, İstanbul temalı yarışmalar düzenliyor. Yarışmanın bu yılki konusu “2071’de İstanbul” olarak belirlendi.

Müracaatlar, okul müdürlüklerine yapılacak. Okul müdürlükleri ise seçtikleri ilk 3 hikâyeyi İlçe Millî Eğitim Müdürlüklerine gönderecekler. Yarışmaya son müracaat tarihi 6 Şubat 2017. Okullar ise seçtikleri ilk 3 hikâyeyi en son 17 Şubat 2017 günü bağlı bulundukları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine teslim edecekler.

Yarışmanın ödül töreni Mayıs ayı içerisinde yapılacak. Dereceye giren öyküler, resimlenerek kitaplaştırılacak.

Yarışmaya 9, 10, 11 ve 12. sınıf öğrencileri katılabilecekler. Yarışmacıların, İstanbul’da geçen fantastik bir hikâye yazmaları gerekiyor. Hikâyeler, Word belgesine “Times New Roman” fontu kullanılarak ve 12 punto ile yazılacak. Hikâyeler, en az 2 en fazla 3 A4 sayfası uzunluğunda olacak.

Ödüller:

ÖĞRENCİLERE:
• Birinciye: 5.000 TL ve Kültür A.Ş. Yayınları’ndan 200 liralık kitap çeki.
• İkinciye: 4.000 TL ve Kültür A.Ş. Yayınları’ndan 200 liralık kitap çeki.
• Üçüncüye: 3.000 TL ve Kültür A.Ş. Yayınları’ndan 200 liralık kitap çeki.

DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENLERİNE:
• Kültür A.Ş. Yayınları’ndan 250 liralık kitap çeki.
* Ayrıca yarışmalarda ödül alan tüm öğrencilere madalya, okullarına plaket verilecektir.  

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa