Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Umut Vakfı’ndan silahsızlanma konulu mektup yarışması

Haber Tarihi: 2016-07-16




1993’te kurulan ve özellikle ‘bireysel silahsızlanma’ya dair bilinçlendirme etkinlikleriyle öne çıkan Umut Vakfı’nın 22. Geleneksel Ödüllü Yarışması’nın bu yılki konusu, nostaljik ‘El Yazması Mektuplar’ olarak belirlendi.
Özellikle bireysel silahlarla her hangi bir yakınının kaybetmiş mağdurlar ve onların çevresindeki kişilerin katılabileceğinin vurgulandığı yarışmada, ‘katılanların geçmişte yaşadıkları mağduriyetlerin gerçek olması koşulu’ aranırken, etkinliğe iletilecek el yazısıyla yazılmış mektupların en az 500 ve en çok iki bin kelime olması gerekiyor.

Son başvuru 19 Ağustos
Seçiciler Kurulu, Umut Vakfı Kurucu Başkanı Nazire Dedeman Çağatay, Yönetim Kurulu Üyesi-Psikiyatr Dr. Ayhan Akcan, Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Yasemin İnceoğlu, Umut Vakfı Seçilmiş Mütevellisi ve Yönetim Kurulu Üyesi Av. Fikret İlkiz, sinema oyuncusu, yazar, hekim Ercan Kesal ve Cumhuriyet gazetesi yazarı ve çevirmen Celal Üster’den oluşacak.

Seçiciler Kurulu tarafından değerlendirilecek el yazması mektupların, en geç 19 Ağustos 2016 tarihine kadar Umut Vakfı’na gönderilmesi gerekiyor. Kazanan mektuplar, 2 Eylül Cuma günü Seçiciler Kurulu’nun yapacağı toplantıyla belirlenecek ve kazananlara ödülleri her yıl olduğu gibi 28 Eylül Bireysel Silahsızlanma Günü’nde törenle verilecek.



Bilgi ve başvuru formu için: www.umut.org.tr
0212 216 06 70

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa