Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Necati Cumalı Edebiyat Ödülü bu yıl oyun dalında verilecek

Haber Tarihi: 2016-07-14

Urla Belediyesi ile Cumalı-Seferis Gökyüzü Kültür ve Sanat Derneği işbirliğiyle Necati Cumalı Edebiyat Ödülü’nün bu yıl dördüncüsü düzenleniyor.



Urla Belediyesi ile Cumalı-Seferis Gökyüzü Kültür ve Sanat Derneği işbirliğiyle Necati Cumalı Edebiyat Ödülü’nün bu yıl dördüncüsü düzenleniyor. Geçtiğimiz yıllarda şiir, öykü ve roman dallarında yapılan yarışma, bu yıl oyun dalında sahibini arıyor. Necati Cumalı Edebiyat Ödülü’nün son başvuru tarihi 1 Eylül 2016.

Necati Cumalı 2017 Oyun Ödülü Seçici Kurulu’nu Özen Yula, Behiç Ak, Bilgesu Erenus, Tayfun Erarslan ve Semih Çelenk oluşturuyor.

Yaş sınırlaması olmaksızın tüm yazarlar yarışmaya, daha önce oynanmamış ve yayınlanmamış uzun oyunlarıyla katılabilecekler. Gerçek adlarıyla yarışmaya katılacak olan yazarlar, ortak yapıtlarıyla katılabilecek ancak bir yazar birden çok yapıtla yarışmaya katılamayacak.

Ödüle aday olacak oyunların altı kopya olarak, başvuru dilekçeleri, kısa özgeçmişleri ve birer fotoğrafları ile birlikte, 1 Eylül’e kadar Urla Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü, Urla-İzmir adresine teslim edilmesi ya da posta/kargo ile gönderilmesi gerekecek. Ödülü kazanan yapıtın duyurusu 27 Aralık’da basın yoluyla yapılacak.

Yarışmanın ödül töreni ise Ocak 2017 ayı içinde Urla Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleşecek.


evrensel

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa