Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Ruhi Su Şiir Ödülleri'ne başvurular başladı

Haber Tarihi: 2016-07-02





Ruhi Su Kültür ve Sanat Derneği’nin öncülüğünde, yaklaşık bir asırdır yaşadığımız coğrafyanın kültür mozaiğine “Ruhi Su efekti” olarak dokunmuş olan sanatçının bıraktığı eşsiz kültür mirasını yeni kuşaklarla paylaşmak, sanat anlayışını yaşatmak için, sanatın en eski ve en canlı alanı olan şiir dalında, bir yıl içinde çıkan ürünleri değerlendirmek amacıyla Ruhi Su Şiir Ödülü sahiplerini bulacak.

Ödül için değerlendirme, her yıl iki eylül ayı arasında (1 eylül’den 1 eylül’e) yayımlanmış kitap bütünlüğündeki birinci basım şiir kitapların değerlendirmesini kapsayacak. Birbirini izleyen iki eylül ayı arasında birinci basımı yapılmış tüm şiir kitapları doğal aday olarak kabul edilecek. Bu sebeple 1 Eylül 2015 - 1 Eylül 2016 tarihleri arasında yayımlanmış tüm kitaplar Cevat Çapan'ın başkanlığında, Ahmet Telli, Haydar Ergülen, Hüseyin Ferhad, Latife Tekin, Mahmut Temizyürek ve Mehmet Gözen'den oluşan seçici kurul tarafından değerlendirilecek ve ödül sahibini bulacak.

Ödül ise düzenlenecek törenle beraber 20 Eylül tarihinde sahibini bulacak.







Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa