Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

2016 / 10. Şiiristanbul Festivali Sevda Ergin Şiir Yarışması

Haber Tarihi: 2016-05-04





“Uluslararası Şiiristanbul Festivali” kapsamında verilen “Sevda Ergin Şiir Ödülü” yarışması başvuruları başlamıştır. Fabrika Dergisi Sahibi ve Yazı İşleri Müdürü olduğu dönemde hayatını kaybeden Sevda Ergin’in adını yaşatmak ve bu kapsamda önemli şiir yapıtlarını gün ışığına çıkarmak için gerçekleştirilen yarışmanın katılım koşulları aşağıda sıralanmıştır.

Katılım koşulları:
1- Yarışmaya katılacak yapıtlarda şiire dair değerler ölçüt alınacaktır.

2- Yarışmaya 1 Ocak 2015 - 30 Nisan 2016 tarihleri arasında yayımlanan şiir kitapları ya da kitap oylumundaki şiir dosyaları aday olabilir.

3- Ödüle son başvuru tarihi: 20 Mayıs 2016’dır.

4- Yarışmaya katılacak kitap ya da dosyanın 6 örneğinin, katılımcı tarafından bir başvuru dilekçesi, kısa özgeçmiş ve iletişim bilgileriyle, belirtilen adrese kargoyla ulaştırılması gerekmektedir. (İnternet yoluyla gönderilen dosyalar değerlendirilmeyecektir.)

5- Ödül; kitap dalında ve dosya dalında olmak üzere verilecektir. Kitap dalında birden fazla kişiye ödül verilebilir. Ödül değeri; kitap dalında plaket, dosya dalında ise plaket verilecek ve dosya 500 adet olmak üzere kitaplaştırılacaktır.

6- Seçici kurul, ayrıca dışarıdan değer gördüğü bir şaire ‘Sevda Ergin Onur Ödülü’ verecektir.

7- Seçici Kurul; S. Zeki Tombak, Ferda Ergin, Vedat Akdamar, Oğuz Özdem ve Volkan Hacıoğlu’ndan oluşmaktadır.

8- Ödül töreni, 5 Haziran’da 10. Şiirsitanbul Festivali Kapanış organizasyonu içerisinde gerçekleşecektir.

9- Ödüle katılan kitap ve dosyalar, sahiplerine geri gönderilmeyecektir.

Kargoyla kitap ve dosya gönderme adresi:

Sevda Ergin Şiir Yarışması
Kenan Ofset Tesisleri
İpek İş Merkezi K: 3 No: 20 Zeytinburnu / Davutpaşa-İstanbul

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa