Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Nilüfer Belediyesi “Yaşar Kemal Öykü Yarışması” düzenliyor

Haber Tarihi: 2016-05-01





2016 yılını Yaşar Kemal’e adayan Nilüfer Belediyesi etkinlikler kapsamında "2016 Yılın Yazarı Yaşar Kemal Öykü Yarışması" düzenliyor. Yarışmaya başvurular 20 Haziran’da başlayacak.

2016 yılını, Türkçeyi zenginleştiren, dilin tohumunu koruyan ve besleyen usta yazar Yaşar Kemal'e adayan Nilüfer Belediyesi, Yaşar Kemal'in edebiyata kazandırdığı birikimin etkisinde, yazmayı kendine uğraş edinenleri "2016 Yılın Yazarı Yaşar Kemal Öykü Yarışması"na davet ediyor.
İnsana, topluma dair yeni bir bakış ve yorumla yazmaya yönelenlerin öykü çalışmalarını değerlendirmeyi amaçlayan yarışmanın seçici kurulunda Feyza Hepçilingirler, Semih Gümüş, Feridun Andaç, Nahit Kayabaşı ve Şafak Pala yer alıyor. Öykü yarışmasına başvurular 20 Haziran 2016 tarihinde başlayacak ve 26 Ağustos’a kadar devam edecek.

Birincilik ödülünün 3000 TL, ikincilik ödülünün 2000 TL, üçüncülük ödülünün de 1000 TL, olduğu yarışmada 3 kişiye de 750’şer lira mansiyon ödülü verilecek. Yarışmayla ilgili detaylı bilgi almak isteyenler Nilüfer Kütüphane'nin sosyal medya sayfalarını takip edebilir veya (224) 494 1954 numaralı telefondan bilgi alabilir.





Nilüfer Belediyesi

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa