Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Anneler Günü Şiir Yarışması Sonuçlandı

Haber Tarihi: 2016-05-01





Çukurova Edebiyatçılar Derneği tarafından geleneksel hale gelen, Anneler Günü Şiir yarışması sonuçlandı. Bu yıl dördüncüsü düzenlenen “Anne” konulu şiir yarışmasında dereceye girenler eserler mayıs ayında yapılacak bir törenle sahiplerine verilecek. Bu yıl (Anne) temalı şiir yarışmasında iki birincilik paylaşıldı.




Çukurova Edebiyatçılar Derneği Başkanı Halise Tekbaş, yaptığı konuşma da, “Çukurova Edebiyatçılar Derneği (ÇED) olarak ‘Anneler Günü’ şiir yarışmasının dördüncüsünü gerçekleştirdik. 250 şiir dosyası jüri üyeleri tarafından değerlendirilerek dereceye girenler belirlendi. Annelere yönelik katılımın çokluğu bizleri sevindirmiştir. Tekbaş, her yıl değişik etkin ve yarışmalar da düzenliyoruz. Orhan kemal Öykü yarışması, Dünya şiir günü ve öykü günü. Çukurova Kitap Fuar alanın da yapılan çeşitli etkinliklerle ile uluslararası ve Türkiye’ye damgamızı vurduğumuza inanıyorum. “Türk Edebiyatı’na katkı koymak ve yeni edebiyatçılara, şairlere yol açmak için bir çok faaliyet yapıyoruz. Geçen yıl üçüncüsünü gerçekleştirdiğimiz Anneler Günü şiir yarışması bunlardan biriydi. Yaklaşık yüzlerce şairin katıldığı şiir yarışmasında dereceye giren şairlerimizi kutluyorum. Birbirinden değerli katılımcılara, gösterdikleri ilgi ve alakadan ötürü minnet ve şükranlarımı sunuyorum. Bize gösterilen ilgiden dolayı yarışmamıza katılan tüm şair dostlara, jüri üyelerine, üyelerimize katkı koyan herkese teşekkür ediyorum.” Dedi.

Birincilik Paylaşıldı
Şiir yarışmasında Eskişehir’den ‘Toprak’ Rumuzuyla Şair Dr. Nedim Uçar, (ANAM) isimli hece şiiriyle, Karaman’dan ‘Beyzadem’ Rumuzuyla, Şair İbrahim Şaşma, (Portakal Kokulu Vedalar) serbest anne şiiriyle birinciliği paylaşmışlardır.

İkinciliği Adana’dan ‘Umut Işığı’ Rumuzuyla Selim Şavin, (Anneye Mektup) Niğde Bor’dan Nur yüzlüm Rumuzuyla, (Nur) Şair Yaşar Ekmel, Üçüncülüğü, ile elde etti. Mayıs ayında düzenlenecek ödül töreniyle, ödülleri verileceği bildirildi.

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa