Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Tuzla Belediyesi 1. Ulusal Şiir ve HikâyeYarışması

Haber Tarihi: 2016-04-27





TYB İstanbul Şubesi ve Tuzla Belediyesi tarafından 1. Ulusal Şiir ve Hikâye Yarışması düzenleniyor. “Her insan bir şiir, her hayat bir hikâye” sloganıyla düzenlenen yarışmada, dereceye giren katılımcılara, para ödülü verilecek.


ŞİİR YARIŞMASINA KATILMA KOŞULLARI
1. Yarışmaya Seçici Kurul Üyeleri ve geçmiş yıllarda düzenlenen şiir yarışmalarında 1.lik ödülü alan kişiler katılamazlar.

2. Yarışmaya katılacak şiirlerin daha önce hiçbir yarışmada ödül almamış ve herhangi bir yerde (basılı olarak) yayımlanmamış olması gerekmektedir. Alıntı veya kopya olduğu, başka bir yarışmaya veya herhangi bir yayın grubuna gönderilmiş olduğu tespit edilen eserler ödül kazanmış olsalar dahi iptal edilecek ve eser sahibi hiçbir hak iddia edemeyecektir.

3. Bir şair, yarışmaya en fazla iki şiir ile katılabilir.

4. Şiirlerde tarz ve ekol sınırlaması yoktur.

5. Gönderilen şiirlerin uzunluğu 100 satırı aşmamalıdır. Daha uzun şiirler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

6. Başvurular posta ve/veya TYBadresine Kızlarağası Mehmed Ağa Medresesi, Divanyolu Cad Hoca Rüstem Sokak No: 6 Sultanahmet, İstanbulinternet üzerinde tybistanbul.com/yarisma.php adresinden yapılacaktır.

7. Yarışmada ödül kazanan şiirlerin her türlü yayın hakları Tuzla Belediye Başkanlığı’na aittir.

8. Yarışmaya katılan şiirlerden uygun görülenler, ek bir telif hakkı iznine gerek kalmaksızın, bir kitapta toplanacaktır.

9. Son başvuru tarihi ( 06 Mayıs 2016 ) Cuma günü mesai bitimine kadardır.
Yarışma sonuçları 20 Mayıs 2016 tarihinde internet üzerinden www.tuzla.bel.tr veya tybistanbul.com adresindne çıklanacaktır.

HİKAYE YARIŞMASINA KATILIM ŞARTLARI

1. Yarışmaya Seçici Kurul Üyeleri ve geçmiş yıllarda düzenlenen şiir yarışmalarında 1.lik ödülü alan kişiler katılamazlar.

2. Yarışmaya katılacak olan eserlerin daha önce hiçbir yarışmada ödül almamış ve herhangi bir yerde (basılı olarak) yayımlanmamış olması gerekmektedir. . Dereceye girmiş olsa bile şahsa ait olmadığı belirlenen ve kurallar çerçevesinde olmayan eserler ödüllerden men edilirler.

3. Hikaye konusu serbesttir.

4. En çok 2 hikaye ile katılmanın mümkün olduğu yarışmada, hikayeler on bin kelimeyi geçmemelidir.

5. Başvurular posta ve/veya TYBadresine Kızlarağası Mehmed Ağa Medresesi, Divanyolu Cad Hoca Rüstem Sokak No: 6 Sultanahmet, İstanbulinternet üzerindenadresinden ve tybistanbul.com/yarisma.php yapılacaktır.

6. Yarışmada ödül kazanan eserlerin her türlü yayın hakları Tuzla Belediye Başkanlığına aittir.

7. Son başvuru tarihi ( 06 Mayıs 2016 ) Cuma günü mesai bitimine kadardır.
Yarışma sonuçları 20 Mayıs 2016 tarihinde internet üzerinden www.tuzla.bel.tr veya tybistanbul.com adresindne çıklanacaktır.

1. ÖDÜLLER
Hikaye
1. 8000 TL
2 6000 TL
3. 4000 TL
Şiir
1. 6000 TL
2. 4000 TL
3. 2000 TL

Mansiyon Ödülleri : 500 TL ( 5 er adet )


Tüm branşlara ait Yarışma sonuçları 20 Mayıs 2016 tarihinde internet üzerinden www.tuzla.bel.tr
adresindenaçıklanacaktır

Yarışma Takvimi :
Başvuru Tarihi : 01 Mart 2016
Son Teslim Tarihi : 06 Mayıs 2016
Jüri Toplanma Tarihi : 12 Mayıs 2016
Sonuç Bildirim Tarihi : 20 Mayıs 2016
Ödül Töreni : 29 Mayıs 2016

Yer : Ödül Töreni Nikah Sarayı veya İdris Güllüce Kültür Merkezinde yapılacaktır
Saat : Ödül Töreni saat 14,00 da yapılacaktır
Yarışma Branşları :
Hikaye
Şiir
Yarışma Kategorileri :

· 10 18 yaş grubu
· 18 üzeri yaş grubu

Ödül Töreni Programı
Ödüller Yarışma sonuçlarının açıklandığı ve eserlerin sergilendiği bir organizasyon olmakla beraber Şiir ve Müzik Dinletilerinin de yapılacağı bir organizasyon olacaktır.

Tarih 29/05/2016
Saat : Ödül Töreni saat 14,00 da yapılacaktır

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa