Şiir Akademisi - Ana Sayfa

Geri git   Şiir Akademisi Forum > SAYFAM / Bir Emekle... > Deneme Sayfam

Cevapla
 
Seçenekler Stil
  #11  
Alt 06-12-2013, 23:34
hazal kırat hazal kırat isimli üye şimdilik offline konumundadır
 
üyelik tarihi: Oct 2012
Mesajlar: 17
Standart Daha kötü bir şey

Dünyaların başına yıkılmasından daha kötü bir şey varsa yıkık dünyanı tek başına göğüslemek. Herkesin dünyası farklı: kiminin en güvendiği, kiminin en çok sevdiği, kiminin parası kiminin inancı... Onların garantisi yok bizde, üstümüze demir atmışlığı yok hele de dünyan insansa unutma Peygamber değil. Bir gün hayal kırıklığın olabilir.
Ben hep antrenmanlıyım böyle dünyamın yıkılmalarına. Ay bu nasıl olur, ama bunu nasıl yapar gibi öznesi yenik cümleler kurmam.Hani bir gün ailemin bile kuyumu kazdığına şahit olsam oturup derdini gütmem. Zaten böyle başına gelenleri kabul edemeyenleri sürekli birilerine isyan edenleri anlamam, hatta saygı bile duymam. Misal Fatih Terim kendisine yapılanları hak etti mi ? Bu gün ona bunu yapanlarda insandı yarın sana yapanlarda.
Daha kötüsü var yanı. Olanlar olurken yalnız olmak.
Sanki daha önce biri hep benim arkamdaymış yanımdaymış gibi yalnız kaldığımda bir türlü alışamıyorum. Sanırım böyle bir şeye alışılmıyor. Hiç bir şey bu kadar üzmüyor, incitmiyor. Biri kuyumu kazıyor, o hep yanımda yöremde olan insanlar sanki beklermişcesine bir kürekte onlar atıyorlar. Ne zaman kötü bir şey olsa yalnızım, hep tek kişilik mücadeleler veriyorum. En gidilmesi gereken insan hep yanlış insan. En çok hırpalayan insan. Sanki hak etmiş, yapmış etmiş laiği mi bulmuşum gibi, sanki sürekli insanların güvenini kıran, arkadan iş çeviren, değer vermeyen bir insanmışım gibi. Yanımda kimse yok, sahi sen nasılsın diyen yok.
Merak etme deyip dolaylı bir güvence aksettirenim hiç yok.
Daha ne kadar kendime yetebilirim bilemiyorum. Anasız babasız da değildim. Ama kötü bir şey olduğunda ne diye bu kadar yalnızdım hiç bilemedim.
Alıntı ile Cevapla
  #12  
Alt 30-12-2013, 19:41
hazal kırat hazal kırat isimli üye şimdilik offline konumundadır
 
üyelik tarihi: Oct 2012
Mesajlar: 17
Standart BUGÜN.....

Gözüm kara ve dibine kadar cahilim. Sadakatimi kaybettiğim adamda bugün intikamımı gütmekteyim.
Alıntı ile Cevapla
  #13  
Alt 09-01-2014, 16:39
hazal kırat hazal kırat isimli üye şimdilik offline konumundadır
 
üyelik tarihi: Oct 2012
Mesajlar: 17
Standart

Seni ayar etmek, kıskandırmak, kinlendirmek için atılan o mesajlara BKZ: Şuradayım içiyorum. Buradayım kendimden geçiyorum kafamda güzel dünya da güzel vs. sinirle davranıp kızmayacaksın. Tepenin tasının öfkesiyle ona istediğini vermeyeceksin. Neden ?
Çünkü adamın ya da kadının amacı da o zaten. Seni orada delirtecek. Orta yerinden çatlatacak.
Yani onun da derdi o zaten. Sende amacını ona vermeyeceksin. Yerinde kıskançlıktan saçına başına da sarsan o bilmeyecek. İstediğin kadar umursa, merak et, kıskan çatla ama onun ruhu bile duymasın.
Unutmayın canlar... Bir erkek ya da bir kadına en çok umursanmamak koyar.
Yanı o mesaja; öfkenle, zıkkımın kökünü iç değiş; tüm asilliğin ile, afiyet olsun. Diyeceksin. Sonra bir bakmışsın orta yerinden çatlatmışsın
Alıntı ile Cevapla
  #14  
Alt 17-04-2014, 15:38
hazal kırat hazal kırat isimli üye şimdilik offline konumundadır
 
üyelik tarihi: Oct 2012
Mesajlar: 17
Standart KISKANÇLIK SANDIĞIN...

Seni ilk önce mini eteğinle, kıvrak dans eden yapınla, kahkahalarınla beğenir; sahip olduktan sonra bunları bastırmaya çalışır. Buna müsaade edersen; onun hükümdarlığını kabul ettin demektir.
Senin kıskançlık sandığın onun öz güven eksikliği olabilir.
Senin karakterine saygı göstermeyen, değiştirmeye çalışan adam, kendine güvenmez, yetemez, eksik olduğunu düşünür ve acısını senden çıkartır.
Seni kutulara, kafeslere sokmaya çalışır.
Alıntı ile Cevapla
  #15  
Alt 07-05-2014, 15:47
hazal kırat hazal kırat isimli üye şimdilik offline konumundadır
 
üyelik tarihi: Oct 2012
Mesajlar: 17
Standart

Artık dikkat çekmiyor; sanaldaki rekabetleriniz, facebook'taki beyenileriniz, uyku halinizi bile karelediğiniz instagram yarışınız.
İçtiğiniz ya da içmiş gibi bahsettiğiniz ismen ilginç kahveler.
Üzgünüm canlar artık afililiğini yitirdi. Devir değişti. Çoğumuz artık ''single express'' in sıradan bir fitre türk kahvesi olduğunun farkında. Yapay havalarınız da boşuna.
Artık farketmiyor; O mekanın en havalısıymışsın ya da en eziği. Artık erkekler bile kara kaştan kara gözden geçti. ''Akıllı kız olsun, yanımdayken beni taşısın yanıma yakışsın'' diyor. Kızlar zaten ezelden beri ''adam'' arıyor. Erkeğin salağına da zaten tahammül edilmiyor.
Artık fayda etmiyor; kızsal yönlerinizi kullanarak; bin bir türlü entrikayla, oyunla kazandığınız erkek. Artık işlemiyor onlara da. İşlese de biraz kavruk kalıyor. Emanet duruyor. Bugün sendeyse 2. gün kayboluyor. Hormon katılmış meyve gibi, öyle sevgi tat vermiyor. Damakta kalmıyor. Hem zaten size oyunlarla gelen adam hiç gelmesin değil mi kızlar ?
Artık kimseye yemiyor; o hanımhanımcık, pıtırpıtırcık şeker kız halleri.
Cidden böhh geldi. Sürekli ağzını yaya gere, Cümlenin vurgusunun şekillendirip diksiyon yaratıp üstüne bir de fark atacağım diye conconlaştığınız o halleriniz bize yemiyor. Komik duruyor. Kıbrıs türkçenizle, karadeniz şirvenizle olduğunuz gibi olun canlar.
Dün değer biçen, olduracağım diye yırtındığınız çoğu şey bugün değerini yitirmiş. Hastane kokusu gibi böhh getirmiş. Bu yüzden siz siz olun yine siz olun
Alıntı ile Cevapla
  #16  
Alt 07-05-2014, 16:10
hazal kırat hazal kırat isimli üye şimdilik offline konumundadır
 
üyelik tarihi: Oct 2012
Mesajlar: 17
Standart AĞZINA SIÇMAK MI İSTİYORSUN ?

o zaman ilk önce sorguyu suali bırak.
Varsa fırsatın köprüyü geçene kadar her türlü stratejiyi uygulayacaksın.
Sonra dilediğin gibi ağzına sıçarsın.
strateji 1- Kendine bağla. O ne olmak istiyorsa ona. o olduğunu hissettir.
Kendini kanıtlamak mı istiyor, eyvallah de.
Bırak baskın taraf o olsun. Sen bir bastın mı tam basarsın sonra.
Başkaları doldursun, sen azalt; başkaları bunaltsın sen ferahlat.
Ne zaman kötü hissetse ilk yanında isteyeceği sen ol.
Öyle yanında ol, öyle iyi gel öyle anla ki hiçbir yasak senden uzaklaştıramasın.
2- Yasak olan insan ol.
Sevdiği birileri seni sevmesin, seni yasaklasın. yasaklasın ki ona daha bir tatlı gel.
Unutma, yasak olan ne varsa tatlıdır.
3- Ona farklı olduğunu hissettir.
Herkes özel hissettiği yeri arzular. Özel hissettiği yer kadardır insanın güzelliği, gizemi. Arada bir hof pofla ölmessin.
4- Onu kendine bağlayana kadar her yol mubah. Tüm potansiyelini dibine kadar kullan. Sonra onu da egon için kullanırsın oldu mu.
Çünkü sen ağzına sıçarsın değerli olursun, kaf dağının arkasındaki prens. prenses olursun.
Kapında serenat yapar, adına şarkılar şiirler yazarlar.
Kural neymiş ? İlk önce ağzına sıçıyorsun, sonra sefasını sürüyorsun.
Alıntı ile Cevapla
  #17  
Alt 08-08-2014, 21:47
hazal kırat hazal kırat isimli üye şimdilik offline konumundadır
 
üyelik tarihi: Oct 2012
Mesajlar: 17
Standart KAYBEDİLMEKTEN KORKULAN TARAF

Kaybedilmekten korkulan taraf hiç olmadım. Bu taraf nasıl olunur zaten çözebilmiş değilim. Hele o kaybedilmekten trim trim korkulan tarafa hayretler içerisindeyim.
Ne yapıyorsunuz yahu ? Nasıl bir strateji bu ? Bir kere şunu anladık; hepiniz gitmeye meyilli, sürekli bir ayağı önde pozu veren insanlar kaybedilmekten korkuluyor. Öyle sarf ettiğin emeğe verdiğin değere itibar eden kaldı mı ? Valla kaldıysa dünya turuna çıkma pahasına aramaya razıyım.
Yok yok sadece tebrik edeceğim. Sen ne sandın ?
Çok pis iddialıyım. O aptal kız taktiklerine bürünmeyeceğim. Hep söylerim; bana entrikalarımla gelen adam hiç gelmesin daha iyi.
Taktiklerim, triplerim, o 3 mesaja bir cevap kanunlarıyla, yapmacık duygularla adam kafesleyemem. Böyle gelip, böyle korkacaksan hiç korma. Sen beni kaybetmekten değil içimde yetiştirdiğim o yapmacık kızı kaybetmekten korkuyorsun çünkü.
Ama o ben değilim ki.
Benim ben. Önemli olan bu değil mi ?
Şimdi güzelim önemli olan sana kattıklarım değil mi ?
Ha giderim ha kalırım, dakka başı noktayı basarımlarımdan tir tir titreyeceğine beni üzmekten, kırmaktan korksana sen. Bir gün gidersem senden eksilecekleri düşünsene. Ama nerdeee ? Sanki demir attık kalbine.
Bir taraf karşısındakinin demir atmışlığını görmesin, yanında garantilemesin sakın hemen eli eteği çekmişliğe bürünür. çantada ya o, elinde ipleri yanında garanti ya.
Ona bu rahatlığı vermezsen, sen sen olmaktan çıkacaksın. Hep bi strateji hep bi zor insan olma mücadelesi. Kendi içinde verdiğin savaşlar. Versen 1-0 yenik olacaksın.
Kalbini hırpalanmaktan koruyamayacaksın.
Eli titremeyecek seni üzerken, 2 düşünmeyecek.
Valla ben işin ortası bulamadım. Kendime kaybedilmekten korkulan taraf kuralları koyamadım.
Ne kadar seviyorsam o kadar hissettirdim.
Verdiğim değeri aynen yansıttım. Sonuç ? tahmin ettiğin gibi.
Ben kendim olacağım diye kendimi parçaladım, millet te gelip içimi parçaladı.
İyi mi yaptım ? Tabiki de iyi yaptım. Ben şanıma yakışanı yaptım. Karşımdaki ciğersizse ben ne yapayım ?
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı

Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz


şu Anki Saat: 23:54


Online Ziyaretçi: site statistics
Powered by vBulletin
Şiir Akademisi Forum